precis som sin morsa

Hela morgonen gick åt till att sortera i färghögar, klippa bort lappar och se på allt fint som finns till mitt lilla monster. Jag har gett mig själv shoppingförbud och skall inte handla mer förrens hon blir lite större, för tro mig detta är inte allt. Detta är bara st. 50-62 haha mer finns hemma hos svärmor!

En blandning mellan kläder, strumpor, pyjamasar och lite till. 
 
Denna fina hängslebyxa och filt hade min mamma som bebis, blir helt rörd när jag vet att min lilla flicka skall få mysa omkring i samma!

Denna söta dress hade jag som liten, även här känns det lite i lillhjärtat, på ett rörande och fint sätt såklart, och jag längtar tills jag får klä på mitt lilla monster!


Sedan insåg även jag att jag har aldeles för mycket kläder, så en liten del skickas till Dennis kusin som får sin lille pojk i höst!
 

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Oj så mycket kläder ni har!
Mycket fint i alla fall :) Roligt med kläderna som går i arv med.

Svar: Haha ja, man köper och köper och "underar om det räcker?" sedan kommer kompisar och dumpar av massa fint ifrån deras små, sen har man kläder upp över öronen haha! Ja visst är det! Arvekläderna blir lixom de finaste i slutet!
Emelie

2012-06-26 @ 21:52:00
URL: http://spanienfrugan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0