Bubbelbadkar och bakhuvud

Förresten kom jag på att jag helt glömt lägga ut bilder på vår lägenhet som nu är helt klar!!

Eller klar är den ju inte för den är tom och utan rullgardiner osv. Den 11 hämtar vi nycklar (Dennis skall gå direkt in och bada säger han..?) och den 14 flyttar vi in!
Oh My god va jag läääängtar!!

Nu blev det en bild på chelseas bakhuvudet också men jag vet inte hur man tar bort bilder när man mobilbloggar..?

Btw är jag typ kär i vårt bubbelbadkar och klinkersgolvet i hallen

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Ser jättefint ut! Kul med inflytt då äntligen snart.
Grattis till att ha fått sålt den gamla lägenheten med!

2012-10-02 @ 13:33:19
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0