Wop wop wopman gangnam style!

Chlesea brukar vakna mellan 7.30 - 8.30 och tycker vi skall starta dagen. Skön sovmorgon tycker kanske många småbarnsmammor men efter x antal gånger av amning under natten så spelar vi inte i samma liga och tycker att dagen skall börja redan nu.
 
 
Efter sitt morgonmål börjar hon jollra och gympa i sängen och mamma ligger jämte och låssas sova. Efter en stund blir det tyst och jag kisar på henne så att hon inte skall se att jag faktiskt är vaken. Har jag riktigt tur så möts jag av det här:



Men oftast ser det ut såhär:





Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Haha. Hon är så himla söt och go.
Tidiga mornor är det som gäller nu ja...

2012-09-08 @ 10:42:31
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0